piątek, 26 maja 2017

różowe róże


Mogłam przecież kupić tort, albo pizze- przecież wszyscy lubią pizze. Cena przystępna i przede wszystkim brzuch pełny, czyli szczęście murowane. Tylko, że ja czasem żyć nie mogę, jak nie wyrzucę trochę pieniędzy w błoto, albo nie przepłacę. Stąd pomysł na uszczęśliwienie mamy: piękną biżuterią. No właśnie i tu pojawia się oczywisty problem. Piękna biżuteria to pojęcie względne i jak to mówią o gustach się nie dyskutuje. Całe szczęście paragon bezpiecznie spoczywa w portfelu. Być może uda się zamienić prezent na coś mniej wieczorowego. Przynajmniej kwiaty: różowe róże- są neutralne, więc sytuację udało się nieco przygasić. 

snapchatmavselina | instagrammavselina

30 komentarzy:

  1. Piękne! Uwielbiam róże, na pewno mama się ucieszyła :D
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże każdy lubi :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże przepiękne, a biżuterię na pewno da się wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam mamie storczyka wiedziałam że je kocha :) z biżuterią miałabym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już same róże są na tyle pięknym prezentem, że obdarowana musiała się z nich ucieszyć chociaż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! *.* Prawdę mówiąc myślę, że nasze mamy każdy prezent w ten dzień uszczęśliwi :) Liczy się przede wszystkim gest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Róże są prześliczne, nie da się ukryć że same kwiaty są już w stanie uszczęśliwić!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama najbardziej lubi herbaciane róże :)
    Bardzo intrygująco piszesz, podoba mi się taki styl. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, na pewno trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne róże :D
    Pięknę ą uwielbiam :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam róże, to jest chyba zawsze udany prezent ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne róże. Sama chciałabym takie od kogoś dostać <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie przepadam za różami.
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę ze mamie wystarczy sam gest. Ona kocha nas bezinteresownie bez względu na wszystko ^^
    taki urok mamy ♡
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja podarowałam swojej mamie perfumy i słodkości :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Róże są piękne, chociaż ja nie lubię kwiatów ciętych i dlatego jak kupuje to doniczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Róże są śliczne i jeszcze mój kolor ;)
    zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam kwiaty dostawać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te róże :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty piękne a biżuterie zawsze można wymienić z mamą :D
    obserwuje i liczę na rewanż ♥
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma kobiety, która nie lubiłaby kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA
Nowy post w każdy poniedziałek i piątek!