16.6.17

chęć stabilizacji

TOP: Bershka | BRA: Stradivarius

Raz pada deszcz i chce się spać. Raz wieje wiatr i trzaskają okna. Raz świeci słońce i przychodzi chęć na opalanie- wciąż jeszcze bladego ciała. Kładę się, wstaję, działam. Koło zamknięte i ja: totalnie zdezorientowana. Świat jest piękny, ale bywa i uciążliwy. Od momentu złamania palca serdecznego u prawej dłoni, nieco bardziej dosadnie odczuwam wszelkie zmiany pogodowe. Jak to mówią starsze panie: łamie mnie w kościach. Mam plany na wieczór, mam również wielką nadzieję, że na zewnątrz wszystko się uspokoi. #chaos 

snapchat: mavselina | instagrammavselina

28 komentarzy:

  1. Niestety u mnie też ciągle pada ;/ a biustonosz ze zdjęcia śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda u mnie tez fatalna, co to za lato :( Śliczny staniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja nie wiem o co chodzi z tegorocznym latem.. to jakis jeden wielki niesmieszny zart

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja i tak się cieszę na wakacje:)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Koło zamknięte i ja: totalnie zdezorientowana." Zdecydowanie cytat na dziś.

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie napisane. Niestety nie można nacieszyć się słońcem przez ten deszcz. Ładna bluzeczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh jaki uroczy jest ten biustonosz! Ta pogoda sprawia troche figle to prawda, i rzeczywiście jest trochę tak, że jeśli pogoda jest chaotyczna to i z życiem różnie się układa:) Ale cóż możemy zrobić, taki mamy klimat w naszym kraju! I jakoś musimy z tym żyć.
    Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w czwartek było słonecznie i upalnie, natomiast dzisiaj zimniej i spadł deszcz.
    Pięknie napisany post! :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po złamaniach tak to już jest, że bardziej odczuwa się zmiany pogody. Miałam złamaną rękę, więc wiem jaki to ból...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również zawirowania pogodowe.. mam nadzieje,że pogoda się wkrótce poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chaosu rodzą się najpiękniejsze rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pogoda ostatnio jest bardzo chaotyczna i nie dopisuje najlepiej, raz jest lato, a raz jesień. Idealnie to ujęłaś :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda u mnie raz taka, raz taka, czyli można nazwać ją chaosem. Uwielbiam twoje notki. 💌

    Nasz blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie napisane :)
    zmienna ta pogoda- chaotyczna :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, wstając rano, nie mam pojęcia jakiej pogody mam się spodziewać.

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio pogoda jest okropna i naprawdę daje mi w kość. Czuje jak cały mój organizm wariuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny biustonosz <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie się uspokoiło, pogoda przeszła w stan - będę ładna.

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do palca to ja znam ten ból moja kostka reaguje podobnie na zmianę pogody.. a złamałam ja 16 lat temu ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię czytać Twoje wpisy... Są inne niż wszystkie :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie dzisiaj piękna pogoda. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo zaciekawił mnie twój wpis :)
    obserwuje
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiejsza pogoda niewątpliwie sprzyjała opalaniu ale przyznam, że nie lubię leżeć na słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdy kilkanaście lat temu złamałam rękę od tamtej pory na zmianę pogody odczuwam w niej nieprzyjemny ból. Pogoda deszczowa może wprawić w chandrę...
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety caly ten rok. Padalo ;/

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA