21.6.17

dzień lata


SZORTY: STRADIVARIUS | T-SHIRT: H&M

Oczy same mi się zamykają. To był intensywny dzień, czyli taki, jaki lubię najbardziej. Pogoda sprostała oczekiwaniom spragnionych słońca ludzi i w ten pierwszy dzień lata pokazała się z całkiem dobrej strony. Wczesnym rankiem, zupełnie nieświadoma obecnego święta, wyciągnęłam ze schowka leżak, koc i poduszę i poszłam się opalać. Wiem, że to niezdrowe, ale nie lubię być blada. Dalej dzień potoczył się własnym rytmem. Przed obiadem złapała mnie chęć na trening na tarasie, co swoją drogą było strzałem w dziesiątkę. Na podwieczorek wybrałam basen z MM, a na kolacje rolki z MK. 

snapchat: mavselina | instagrammavselina

24 komentarze:

  1. Oj tam - opalanie z umiarem też może być zdrowe - warto brać beta-karoten jeśli planujesz się opalać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła, krótka notka. Widzę na twoim blogu duży minimalizm, który mnie w cholerę urzeka. Oby tak dalej♥
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno był dzień wiosny a tu już lato. Szok, jak ten czas zakica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to uczucie, kiedy po wyczerpującym dniu wreszcie kładziesz się do łóżka, zamykasz oczy i każda część twojego ciała odpoczywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie lubię być blada. Uwielbiam takie wakacyjne dni gdzie siedzę ze znajomymi do późna,a potem kładę się spać. Najlepsze uczucie!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj był idealny dzień do opalania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam chwile spędzone na leżaku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Również miałam dziś intensywny dzień. Śpij dobrze ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ostatnio ciągle się oczy zamykają :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie lubię być blada, ale moim problemem jest to, że nie cierpię sie opalać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię opaloną ładną skórę, szkoda że tak ciężko się opalam a jak już, to góra szybciej łapie niż nogi :/ intensywne dni zawsze są najlepsze i dobrze wspominane :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadomo , ze opalanie niezdrowe , ale mało kto lubi chodzić bladym jak smierć , mnie niestety słońce tym bardziej w klimacie naszego kraju nie bardzo bierze , a szkoda :D widzę , ze aktywny dzien miałaś oby tak dalej nie warto , aby nuda nas dosięgnęla ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde... ja nawet nie zauważyłam że wczoraj był JUŻ pierwszy dzień lata. Jeszcze niedawno szłam do pierwszej klasy liceum, a teraz ją skończyłam.. Czemu to tak szybko musi lecieć. Z tego powodu nwet nie cieszę się z wakacji haha
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +jak zawsze zwarty, nie zanudzający, lekko napisany tekst :)

      Usuń
  14. Ojeju *.* Ależ cudownie zaplanowany dzień. Swoją drogą nie zwróciłam uwagi, że dzisiaj już oficjalny początek lata;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lato! <3
    Fajny post, pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie widziałam bloga tak przyjemnego dla oka:) Genialne zdjęcie!
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktywny dzień :)
    Też muszę się trochę wreszcie poopalać :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierwszy dzień lata spędziłam z chłopakiem,bo również mamy swoją pierwszą rocznice :) racja,pogoda była idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już się spaliłam dwukrotnie w tym roku, więc ze słońcem teraz uważam, ale również nie lubię być bada :D Ja spędziłam wczorajszy dzień z przyjaciółmi :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również nie bardzo lubię być blada :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA