niedziela, 4 czerwca 2017

myśli niedzielne


Obiecuję sobie regularność, ale to wszystko mnie przerasta, albo po prostu górę bierze lekka dezorganizacja. Miewam ostatnio dość intensywne dni, które sama stwarzam. Staram się nie nudzić. Zachęcam do oglądania relacji na moich social mediach, które próbuję aktualizować na bieżąco. Dziewczyńskie popołudnie z mamą, czyli zakupy oraz moje perypetie za kierownicą. Wycieczki za miasto, albo centralnie do niego. Coś na sportowo, a mianowicie rolki i rower. Poszukiwania miejsca dorywczego oraz zwyczajne, codzienne sytuacje. Wszystkie sprawy dostarczyły mi mnóstwa radości i pozytywnej energii. Staram się odkrywać szczęście w prostych chwilach.

snapchat: mavselina | instagrammavselina

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że sprawy codzienne dostarczają Ci wiele radości - o to w życiu chodzi ;)
    Oby tak było zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba czerpać z życia pełnymi garściami :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię spędzić trochę wolnego czasu z mamą :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze cieszę się z drobiazgów na rolki potrzebuję towarzyszki a z mamą często na zakupy chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że organizujesz sobie czas! trzeba korzystać z życia ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie jest tylko jedno. Trzeba je wykorzystać na maksa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, trzeba korzystać z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dni spędzone z mamą... zakupy, lody, kawa. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Staram się odkrywać szczęście w prostych chwilach."
    Uwielbiam! <3

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja codziennie chodzę spać o 12-1.00 i wstaję o 5.30. Śpię po 5 godz :/ ciągle brakuje mi dnia i czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  11. To cudownie, że potrafisz doceniać małe codzienne rzeczy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. I o to chodzi! Życie składa się z takich właśnie drobnostek, a my powinniśmy je docenić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i moja regularność to coś na tej samej zasadzie. Ile razy mówię, że będę systematyczna tyle razy polegam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju mi też ostatnio jakoś brakuje czasu na wszystko, ale na szczęście już niedługo wakacjee :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Doszukiwanie się szczęścia w prostych rzeczach jest cudowne. Kocham sobie takie rzeczy uświadamiać :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA
Nowy post w każdy poniedziałek i piątek!