12.6.17

trzy natury


Aromatyczny zapach świeżo parzonej kawy unosi się w powietrzu. Przez uchylone okno słyszę delikatne brzmienie ptaków. Jest poniedziałek, początek tygodnia, który rozpoczynam leniwo i rozlaźle. Piję kawę, słucham spokojnej house music i próbuję opanować opuchliznę na twarzy. Ostatnie dni przyczyniły się do zanieczyszczenia i zmęczenia mojej skóry. Kończąc poranny trening, uświadomiłam sobie kim jestem, co lubię i dlaczego tak trudno jest mi znaleźć to czego szukam. Uwielbiam spokój o poranku, kiedy mogę się skupić i pisać. Uwielbiam pełne inspiracji popołudnia, kiedy mogę tworzyć i działać kreatywnie. Uwielbiam w końcu energetyczne wieczory, kiedy mogę spotkać się z ludźmi oraz kiedy mogę zapomnieć- zapomnieć o całym świecie. 

snapchat: mavselina | instagrammavselina

23 komentarze:

  1. Cudownie to ujęłaś :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również rozpoczęłam poniedziałek leniwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poniedziałek w tym tygodniu jest jakiś ciężki :( uwielbiam ptaki o poranku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znów poniedziałek pracowicie, coś cię uczuliło że masz opuchnięta buzię? Jeśli tak to stosuj wapno powinno pomóc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się właśnie, ale najwidoczniej tak c:

      Usuń
  5. Świetnie napisane, takim delikatnym językiem :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane, płynęłam wraz z treścią :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też ten poniedziałek jest dość leniwy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Poniedziałki to jakiś żart, ale może w wakacje się coś zmieni. A twój blog jest prześliczny♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, takie leniwe poranki z kawą są cudowne!


    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Bardzo przyjemnie mi się ciebie czyta a na zdjęcia na blogu mogłabym się patrzeć godzinami, takie piękne są. <3
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemnie się czyta! :) u mnie poniedziałkowe lenistwo level hard :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie potrafisz zawsze ubrać myśli w słowa :) Tak lekko, ale dosadnie dając do myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawa z ranka jest dla mnie ważna, bez niej nie funkcjonuje normalnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poznaję książkę, uwielbiam całą serię :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu, przez twoją twórczość przemawia pewien smutek, który zapewne każdy odbiera subiektywnie. A ranki, ranki są najlepsze :) Zwłaszcza w dużych miastach, gdy możesz poobserwować spokój miasta przed jego codziennym chaosem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteśmy bardzo podobne , tak już zauważyłam wcześniej, że reprezentujesz tą pierwszą moją część :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie poranki - otwarte okno, śpiewające ptaki, zapach unoszący się w powietrzu... Idealny początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ty pięknie piszesz, jestem pod wrażeniem. Umiesz zaciekawić. Poranki mam najbardziej energiczne i tak jak Ty uwielbiam wieczory :)
    Obserwuje już od dawna, lubię Twojego bloga :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpiękniejszy opis poranka jaki czytałam! Masz świetny styl pisania i również obserwuję <3
    Czekam na więcej wpisów!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA