wtorek, 20 czerwca 2017

(trzy) uśmiechy


Kiedy mówię o miłości, czy radości z małych rzeczy: mam na myśli naprawdę drobne sprawy, wręcz podchodzące pod zaspokajanie pierwszorzędnych potrzeb człowieka. Dosłowną definicją szczęścia są dla mnie batoniki kupione na promocji w Rossmann, których szczerze nie polecam ze względu na walory smakowe, choć te zdrowotne nieco przekonują. Półki z cudownościami w tym samym sklepie, gdzie za kilka złoty można kupić naprawdę fajną koszulkę. Cztery kąty, czyli popularne czasopismo dla estetów, a raczej możliwość przeglądania go podczas popołudniowej kawy. Szczęście to dla mnie wolny czas i codzienność.

snapchat: mavselina | instagrammavselina

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolny czas jest dla mnie obecnie na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolny czas to prawdziwe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny, ja również Cię obserwuję jako #249

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie szczęście to spędzanie czasu w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście budowane jest właśnie przez takie drobnostki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie naapisane, trzeba sie cieszyc z malych rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie małe drobnostki,a le dają tyle radości. Świetny post! Jak zawsze perfekcyjny.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post <3 Za obs. odwdzieczam sie tym samym <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba się cieszyć z najmniejszych rzeczy to one budują te większe :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Cieszmy się z małych rzeczy" :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. najważniejsze, to cieszyć się z wszystkiego, nawet z małej rzeczy ;) Dzięki za odwiedziny u mnie i również obs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sztuką jest umiejętność doceniania codziennosći ♥
    Pozdrawiam gorąco
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne słowa :).
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, jest krótki, ale ma taki charakterek, do tego oczywiście świetnie dopasowana fotografia, widać że to ma sens, a nie wzięte nie wiadomo skąd. Bardzo mi się podoba i do tego cudny przekaz♥
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahaha masz rację, takie drobne rzeczy a tak cieszą :D tak jak Big Mak w promocji!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy ma swoją inną definicje szczęścia, twoja jest całkiem ciekawa :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęście to pojęcie względne, dla jednych będzie to możliwość wyjechania na wakacje a dla kogoś innego zjedzenie ciepłego obiadu. Ja doceniam wszystko co mam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA