6.6.17

wakacyjna praca


Wstaję rano lekko podenerwowana: to już dzisiaj. Zaczynam bardzo dokładną pielęgnację: przecież muszę wyglądać idealnie. Z nikłym apetytem pochłaniam śniadanie, po czym zupełnie natychmiast zaczyna mnie boleć brzuch. Robię melisę. Ona zawsze miała na mnie dobry wpływ, po prostu mnie uspokaja- a ja należę do tej nieco bardziej znerwicowanej grupy. Zrobiona na bóstwo: wychodzę. Uśmiechnięty pan, przeszywa mnie na wskroś ciekawym spojrzeniem i wraca do lektury CV. Jest to rodzaj tego dokumentu, w którym pustą kartkę usiłuje się zapełnić naciąganymi informacjami. Jak to się mówi: konstruktywna prawda, to też prawda. Dochodzi do momentu przekazania informacji szczegółowych i zaakceptowania mojej kandydatury. Za tydzień przyjdzie telefon: pozytywna wiadomość, na którą odpowiem negatywnie. Zdaję sobie sprawę z wszechobecnego bezrobocia, ale mam swoje standardy i swoją godność. 

snapchat: mavselina | instagrammavselina

22 komentarze:

  1. A gdzie miałaś rozmowę, że odmawiasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się męczyć w pracy, której nie lubisz, na twoim miejscu też tak bym zrobiła.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem ciekawa gdzie miałaś pracować, że jednak odmowilas :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sposób w jakim przedstawiłaś swoje myśli. Praca, z której jest mniej pożytku niż zysku, to nie praca a sposób na samoniszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca powinna być nie tylko obowiązkiem, ale tez przyjemnością. Bardzo dobrze, że się cenisz - to ważne :) Powodzenia w znalezieniu takiej pracy, która spełni Twoje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis.Ciekawie wyrażasz swoje myśli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowe podejście :) Ale pamiętaj też, że żadna praca nie hańbi! Hańbą jest natomiast godzenie się na niskie wynagrodzenie i panującą złą atmosferę. Trzymam kciuki, na pewno znajdziesz taką pracę, która będzie dla ciebie czystą przyjemnością. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra decyzja, lepiej odmówić niż godzić się na złe warunki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pamiętam jak kiedyś szukałam pracy oferta z internetu wydawałaby się wręcz idealna. Złożyłam CV, poszłam na rozmowę i??? Wszystko prysło wymagania jakby miliony płacili a wynagrodzenie?? Pff więcej zarobiłbym roznosząc ulotki. Też zrezygnowałam. Obecnie pracuje w małym sklepie w którym jestem już prawie 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz biegam po rozmowach o pracę, bo zależy mi na jak najlepszych warunkach. Nogi mi odpadają :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam styczności z taką poważną pracą, ale również należę do osób znerwicowanych.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już mam wakacje i stwierdziłam, że nie chcę iść do pracy w restauracji czy w jakimś sklepie gdzie będę uwięziona od poniedziałku do niedzieli. Postawiłam na rożne dorywcze prace :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę za granicę w wakację- już drugi rok z rzędu i nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio myślałam nad pracą w H&M, mam nadzieję, że się uda :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku idę do McDonalda, także pozdrawiam xD Ale masz rację, nie ma co się męczyć w pracy której nie lubisz;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawie piszesz! :) My właśnie dzisiaj miałyśmy swój pierwszy dzień w pracy i nie było najgorzej :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega ekscytujaca piszesz! Super post! Każdy sie boi swojego pierwszego dnia w pracy, ale pożńiej jest już coraz lepiej;)
    Zapraszam do mnie na post odnośnie metamorfozy sylwetki. Chcesz wyglądać lepiej to zobacz jak ja to zorbiłem. Tobie też się uda ;) flarri.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czytać Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA