niedziela, 16 lipca 2017

czasie zwolnij


Siedząc pod długowieczną jabłonią, otulona delikatnym ciepłem promieni słonecznych: próbowałam zatrzymać chwilę. Ocalić choć odrobinę tego cennego skarbu, którego tak bardzo w obecnej codzienności: brakuje mi. Coraz mocniej i nieco dosłownie, a raczej personalnie: odbieram słowa dotyczące łapania wielu srok za ogon. Rozwijam się tylko w jednej dziedzinie, zatracając tym samym pozostałe, co sprawia iż cierpię. W przeciągu dwóch tygodni moje życie nabrało olbrzymiego pędu, którego nie jestem w stanie zatrzymać, ale to dobrze- tak ma być. Nastała pora na zmiany. Wszystkie karty zostały odkryte. Mimo wszystko marzę, aby dzisiaj przeciągnęło się do środy, potrzebuję odpocząć: zamknąć oczy i posłuchać wiatru.

instagram: @mavselina | snapchat: @mavselina

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój sposób pisania ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też marzę żeby jakikolwiek weekend przeciągnął się odrobinę. Brak mi odpoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak... dzisiaj mogłoby trwać jeszcze ze trzy dni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście zaczęłam teraz urlop w końcu coś odpocznę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj czas pędzi jak szalony :o
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie piszesz ;) Ja mogę cieszyć się wakacjami, a potem znowu się zacznie szkoła, nauka, szkoła :/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami nie raz zastanawiam się jak można tak jak Ty świetnie pisać. Jest to oryginalne i zaskakujące ale to jest najlepsze ! + odpocznij sa wakacje więc nie zaluj i czerp z tego jak najwięcej na świeżym powietrzu będzie dobrze :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas leci bardzo szybko i często mam ochotę go zatrzymać, żeby te najlepsze wspomnienia trwały wieczność :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Najgorsze w czasie jest to, że gdy robisz coś przyjemnego to leci bardzo szybko, a gdy nie za bardzo podoba ci się to co robisz leci powoli. Piękne zdjęcie <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w tym pędzie znajdziesz czas na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, czas ucieka, świat pędzi, ciężko zwolnić, ale ważne żeby tego czasu nie marnować ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł i treść są idealne do tegorocznych wakacji. Lecą mi one tak szybko... Piękne słowa jak zawsze i tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielki post.Najj wszystkie słowa, które napisałeś. Powinieneś się zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ^_^
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje posty zawsze niosą ze sobą taką nutkę refleksji i natchnienia. Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie napisane !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pięknie piszesz :)
    Obserwuję :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA
Nowy post w każdy poniedziałek i piątek!