20.7.17

słowa dwa


Ubrana w różowy, puchaty szlafrok z filiżanką czarnej, pachnącej kawy w dłoni oraz delikatną, ale wyrazistą muzyką w tle- rozpoczynam dzień. Bo przecież kawa najlepiej smakuje w ulubionym, kwiecistym fotelu- gdzie i myśli same jakby wychodzą z głowy. A subtelna melodia jest rarytasem, który współczesność stara się zagłuszyć bezsensowną paplaniną. Opakowanie po maseczce już puste. Takie przyjemności zwykle trwają bardzo krótką chwilę, ale za to zwieńcza je wielkie "wow" i dzień wydaje się być nieco mniej pochmurny. 

instagram: @mavselina | snapchat: @mavselina

21 komentarzy:

  1. Oj tak...Kawa w ulubionym fotelu, troszkę domowego spa i świat jest piękniejszy :) Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowe spa z kawą to chyba coś co lubi każdy ;)
    Obserwuję i życzę miłej reszty dnia ;)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zdjęcia. Ja takich poranków nie przeżywam bo za kawą średnio przepadam, a maseczek zbytnio nie używam. ale może w końcu zmienię te moje poranki. świetnie piszesz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje dni zaczynam ostatnio o piątej rano, więc czasu na maseczki brak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawa i maseczki to zdecydowanie coś co lubię :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie krótkie chwile przyjemności, tylko z herbatą zamiast kawy. :) Maseczka czeka na nałożenie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawa z rana to podstawa, czasami w południe - ale dzięki niej dzień jest o wiele wyraźniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kawę <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po długim dni czy pracy należy się odpoczynek dlatego miłego relaxu :)
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne poranki :)
    Myslę nad zakupem właśnie jakies maseczki :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi kawa najlepiej smakuje w klimatycznej kawiarni i tylko tam ją piję, bo w domu nie smakuje tak dobrze jak tam. Maseczka potrafi poprawić humor :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pić kawę do porannej książki czy pracowaniem nad nowym wpisem na blogu. Kawa daje mi taką cudowną chwilę błogości, ukojenia na wszelkie nerwy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie drobne rytuały są potrzebne, dla lepszego samopoczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super maseczka,ciekawie wygląda będę musiała ją kiedyś pypróbować.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawa moje uzależnienie :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na spędzenie poranka ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak ! Chwila z kawą dla siebie kiedy mój syn ucina drzemkę bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA