środa, 26 lipca 2017

świeże odkrycie



Wolna, nad wyraz upalna niedziela: nie kojarzyła mi się z niczym innym niż z wycieczką nad rajską wodę z pięknym krajobrazem. Już podczas zakładania bikini, wyobrażałam sobie jak wspaniale będzie zanurzyć się w piasku i wchłonąć nieco witaminy D. Po około półgodzinnej trasie, zobaczyłam błysk: przeszywający niebo i łamiący tym samym moje serce. Koniec końców wylądowałam na miękkim siedzeniu w kinowej sali: przyjemnym, kobiecym filmie VOLTA oraz na bardzo smacznym i kalorycznym posiłku. Ciągnące się ostatkiem sił wyprzedaże, przypomniały mi o moich własnych, wcześniejszych zdobyczach. Po raz pierwszy skorzystałam masowo z przecen, tracąc panowanie nad zdrowym rozsądkiem, a raczej wyłączając go zupełnie. Kupiłam dużo, ale nadal klasycznie i ponadczasowo, co więcej wielo-sezonowo. Tak już ze mną jest, że wszelkie interesujące okazje: odkrywam na tym przysłowiowym, szarym końcu.

instagram: @mavselina | snapchat: @mavselina

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie mogę się wybrać na wyprzedaże ;) cudowne zdjęcie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprzedaże to niesamowity pochłaniacz pieniędzy, ale jak tu się oprzeć? Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj też skorzystałam z wyprzedaży i jestem bardzo zadowolona mimo, że nie lubię za bardzo chodzić na zakupy. Super stylizacja :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zamierzam iść na VOLTA, mam nadzieję że się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypominaj o wyprzedażach, bo znów zaszaleję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Ostatnio trafiłam na wyprzedaże i zakupiłam kilka fajnych bluzek ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kochana <3 Ja jeszcze w tym roku nie byłam na wyprzedażach :)
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmu nie oglądałam, ale może się na niego wybiorę :) Obserwuje od dłuższego czasu jako kosmetyko fanki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmu nie oglądałam i nie byłam na wyprzedażach :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja marzę ostatnio o zażyciu kąpieli słonecznej, jednak pogoda na to nie pozwala :/. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też muszę się wybrać na wyprzedaże, bo już powoli zbliżają się do końca. Szkoda, że pogoda pokrzyżowała Ci plany, ale dzięki temu wybrałaś się do kina. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam iść na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz!
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też miałam iśc na ten film :)
    Polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na tegorocznych wyprzedażach niczego nie upolowałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna stylizacja! czarny to jest jednak kolor, kazda stylizacja dzieki niemu nabiera "to coś" ;p

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  20. niezle spodenki!
    takze obserwuje ;) pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na wyprzedaży kupiłam sobie ostatnio fajną sukienkę. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja!
    Ja niestety nie miałam okazji korzystać z wyprzedaży.
    Mój Blog - klik!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja :) Ja na ostatnich wyprzedażach również straciłam panowanie nad zdrowym rozsądkiem i portfel bardzo na tym ucierpiał ;)
    https://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami jak dopadnie taki szał zakupowy to nie ma zmiłuj:D
    Ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA