piątek, 28 lipca 2017

szczegóły, detale


Wakacyjnej pracy zawdzięczam nie tylko porządne przeziębienie oraz wycieńczenie organizmu już na starcie, ale także mocną zmianę poglądową: wynikającą ze zdobytego doświadczenia. Dosłownie chwilę temu- szastałam wolnym czasem na prawo i lewo, marnując go niemiłosiernie. Obecnie- moment spędzony na leżaku pod wierzbą płaczącą: traktuję jako luksus na który wielu nie może sobie pozwolić. Czuję jak płonie w mojej duszy chęć do kształcenia i rozwoju osobistego. Siedzę na krześle i już wiem, wiem iż warto walczyć o siebie. Siedzę, rozglądam się na boki i widzę jak powoli wszystko staje się transparentne, jak z upływem dni znikam z tego miejsca i wracam do marzeń.

instagram: @mavselina | snapchat: @mavselina

22 komentarze:

  1. Piękny wpis *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam tak. Dlatego staram się cieszyć wolnym czasem. Pięknie piszesz :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo! Świetnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami zapominamy, by docenić dane chwile.. :) teraz też marzę o takim luksusie.

    Dziękuję za obserwację, również dołączam do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami dobrze robi oderwanie się od rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny sposób na odcięcie się od rzeczywistości. Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam po prostu nigdy słów. Tak bardzo podobają mi się Twoje posty. Pamiętam nawet że to Ty byłaś moją inspiracją. Twój blog sprawił że przestałam wrzucać bezsensowne długie posty, których i tak nikt nie czytał, bo zawierały tematy oklepane na wszystkie strony. A w końcu zaczęłam pisać od serca. Tak minimalistycznie, ale się jednak nie ograniczałam. Także jestem Tobie wdzięczna. Wpis, piękny jak zawsze <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. często zapominamy, by doceniać daną chwilę ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj znam ten ból - też doceniam każdą chwilę. Teraz gdy tylko pracuję mam wbrew pozorom wiele wolnego czasu, ale jak zaczną się znowu studia... to weekendy będę mieć zajęte i nici z wolnego czasu :(
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, dziewczyno jak ja uwielbiam Twoje wpisy ♥ Za każdym razem, kiedy skończę czytać, brak mi słów, żeby to skomentować.
    Jak zwykle rewelacja! Bardzo mądrze piszesz
    Pozdrawiam gorąco!
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała na mojego bloga i zostawiła coś po sobie :*
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze warto walczyć o siebie i cieszyć się drobnymi przyjemnościami. :)Gdy nauczymy się doceniać drobnostki, odkryjemy prawdziwe piękno świata. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Po ciężkim dniu często właśnie jest tak ze dopierro wtedy doceniamy letnie wylegiwanie w słońcu ^&
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolnego czasu też mam bardzo mało, dlatego staram się wykorzystywać każdą chwilę!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny pierścionek, ja wolę mniejsze ale ten Twój jest bardzo ładny, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze napisane, to prawda że doceniamy coś gdy to stracimy, w tym wypadku to czas wolny :)
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam to. Jak się pracuje, to każda wolna chwila jest cenna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za postępy i satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze, chciałabym doceniać czas..
    W wakacje staje się to prawie niewykonalne.

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zdarzało mi się szastać wolnym czasem, niestety z czasem ma się go coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, praca u mnie też zmieniła podejście do czasu wolnego :) Zostałam jeszcze z całym domem na głowie (rodzice na wakacjach), więc zasuwam od pracy do sprzątania i tak w kółko :D Podziwiam moją mamę za to, że potrafi ogarnąć to wszystko

    OdpowiedzUsuń

Zapisz swoje myśli w komentarzu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA
Nowy post w każdy poniedziałek i piątek!